La un curs, agenții de vânzări îmi spun că anumite produse din portofoliul lor sunt prea scumpe, clienții nu vor să le cumpere și de cele mai multe ori nu le prezintă de teamă ca nu cumva să plece de la ei fără să vândă ceva. I-am întrebat de ce vor să se mai chinuie în felul ăsta… mai bine să-și caute fiecare alt loc de muncă. GLUMESC !!! 🙂
*****
Este important să AI ÎNCREDERE ÎN PRODUSELE PE CARE LE VINZI, să te gândești de ce le-ai cumpăra tu în primul rând și dacă le-ai recomanda prietenilor sau familiei.
Fă o analiză! De ce sunt mai scumpe? Ce diferențe sunt între produsele tale și cele comercializate de ceilalți?
Trebuie să accepți ideea că vei vinde ceea ce compania iți pune la dispoziție, de la început si până la sfârșitul carierei tale în vânzări, nu ce preferi si consideri tu că merge vândut. De fiecare dată când devii nemulțumit de activitatea ta amintește-ți acest lucru!
*****
Inevitabil, exact când te obișnuiești cu o tehnică de vânzare care merge… ori se schimba prețul, ori forma sau culoarea, etc., sau apare un alt produs care trebuie vândut imediat. Ce faci în situația asta? Te demotivezi și cauți să dai vina pe oricine și orice pentru incapacitatea ta de a te adapta la schimbări? NU! Trebuie sa fii flexibil.
Ca un agent de vânzări profesionist, permanent în aceste schimbări vei identifica doar acele oportunități prin care vei vinde mai mult și mai bine, pentru bunăstarea ta financiară și mentală.
Succese si excese!